Kromě nové šéfredaktorky Petry Ježkové byla jmenována nová redakční rada. Nová koncepce Divadelní revue principiálně směřuje k větší otevřenosti a mezioborovému přístupu. Revue bude fungovat v editorském režimu, každé číslo bude mít své téma a odpovědného editora. Pro rok 2024 redakce připravuje čísla 1/24 Na kraj a dál, do hlubin a hloub (ed. Petra Ježková) a 2/24 Scenography & A jigsaw puzzle box without a picture (eds. Věra Velemanová – Šárka Havlíčková-Kysová). Na následující roky budou zveřejňovány výzvy: Jitka Pavlišová chystá číslo 1/25 Body-based arts a Josefina Formanová 2/25 Opakování a jedinečnost v umění a kritice. Divadelní revue bude mít nový web, novou vizuální podobu a všechna čísla budou dostupná online v režimu Open Access.
Dosavadní šéfredaktor Honza Petružela vedl časopis čtrnáct let. Vtiskl mu novou podobu a realizoval pod jeho hlavičkou významné ediční počiny. Připravil výbor z článků z let 1989–2009 v překladech do anglického jazyka, anotovanou bibliografii časopisu za stejné období a rozsáhlou, téměř šestisetstránkovou antologii současné polské divadelní teorie Divadlo v průsečíku reflexe (ed. Jan Roubal). Časopis je od roku 2015 zařazen v mezinárodní citační databázi SCOPUS a je respektovaným odborným periodikem. Za veškerou péči a nasazení, které Honza Petružela Divadelní revue věnoval, mu patří díky a uznání.
Časopis vydává Institut umění – Divadelní ústav.
Jednotlivá čísla jsou dostupná v e-knihkupectví Prospero.