| ©

Strategické plánování v umění: Praktický průvodce

212 Kč Buy in e-shop

V roce 2009 vydal Institut umění – Divadelní ústav český překlad knihy Strategic Planning in the Arts: A Practical Guide z roku 1995. Tato kniha představuje základní učebnici uměleckého managementu, seznamuje čtenáře s osvědčenou metodou, jak přistupovat ke strategickému plánování v oblasti umění a nabízí řešení, jak se úspěšně vypořádat s negativními vlivy prostředí. Hlavním důvodem vydání publikace je snaha zkvalitnit a zefektivnit úroveň managementu v českém kulturním prostředí. V době, kdy se umělecké organizace potýkají s problémy při získávání finančních prostředků, se musí naučit strategicky a kreativně plánovat, aby dosáhly kvalitních uměleckých výsledků. Publikace vyšla ve spolupráci s Velvyslanectvím USA v Praze. Publikace je především vhodným studijním materiálem oborů arts managementu českých vysokých škol.

Publication Series
ISBN
978-80-7008-236-2
year
2009
Number of Pages
146

K tématu

Volunteer at the ATI

Do something you enjoy doing and gain experience while you’re at it.

all about volunteering

Subscribe to our newsletter

By subscribing to the IDU Newsletter, you consent to the processing of your personal data for the purpose of receiving the newsletter.