Branding se posunul od původního značkování krav ke skloňovanému slovu v marketingu a propagaci organizací. Místy se z něj stala spíše nálepka, ukazující světu chytrý koncept kreativní reklamky, překrývající reálnou skutečnost. Někdy z důvodu, že krom Potěmkinovy vesnice by nebylo co ukázat, jindy z prosté lenosti či neschopnosti udělat práci pořádně. Budování značky není práce marketingového oddělení, ale celé organizace. Pojďme se podívat na znaky, které definují naše kmeny. Zvyky, tradice, velké obřady i malé každodenní rituály, nálada v týmech i důvěra ve strategické směřování organizace. Je toho hodně, co se míchá v DNA vaší značky a bez poctivého antropologického náhledu budete jen stavět billboardy v místech, kde by měla stát solidní zeď. Nečekejte instatní rady bez práce, ale připravte se na pohled, který vám umožní přemýšlet o své značce autenticky. A to je ve skutečnosti to, co prodává. Vašim lidem i vašim klientům.
V druhé části budete pracovat v malých skupinkách a společně projdeme analýzou firemní kultury vašich organizací. Budeme se bavit o tom, co Vás charakterizuje, jak se projevuje navenek, kým jste a jak spolu komunikujete. Jaká jsou u Vás psaná i nepsaná pravidla a jak se odrážejí ve vaší značce navenek. Diskuzi v malých skupinách budou facilitovat tři zkušení designéři z Court of Moravia.
Po skončení práce ve skupinách shrne Petr Pouchlý základní stavební prvky značky a hledání odrazu firemní kultury navenek, abyste měli nástroje, jak s poznatky z workshopu pracovat ve vašich organizacích.
Program dne
9.00 - 9.30 | registrace a káva |
9.30 - 11.00 | přednáška Silnou značku tvoří silný kmen |
11.00 - 11.30 | coffee break |
11.30 - 14.00 | workshop v menších skupinách |
14.00 - 14.30 | závěrečné shrnutí |
Účastnický poplatek za přednášku činí 200 Kč (studenti 150 Kč), platba na místě.
Přednáška se koná ve Studiu Alta, U Výstaviště 21, Praha 7.
Registrujte se, prosím, ZDE
Petr Pouchlý je uznávaným expertem na téma leadershipu v České republice a business mentor. Kreativec, prezentátor a kapitán svobodné firmy Court of Moravia. Přes 10 let se věnoval projektovému managementu a řízení mezinárodních týmů v rámci skupiny GTS CE. Mnohem déle pak v neziskovém sektoru a v rámci uměleckých platforem. Byl také mentorem strategie a marketingu v programu Nadace Vodafone, ArtBees a vedl workshopy v mnoha dalších. Každý semestr se dělí o pohled na leadership v rámci předmětu na Masarykově univerzitě, dílčí přednášky vede i na několika dalších – státních, soukromých i zahraničních univerzitách.
Informace o všech akcích pro veřejnost v rámci Akademie IU 2018 najdete zde.