Publikace představuje Čapkovy hry R.U.R. a Bílá nemoc z různých úhlů pohledu a téměř stoletým odstupem. Nabízí i reflexi projektu PQ Studio: Common Design Project - The White Plague, který vznikl v období sebeizolace v důsledku proticovidových opatření v roce 2020. Marketa Fantova, Patrick Du Wors a Sophie Jump v kapitole AFTER zhodnocují cíl projektu – zprostředkovat tvůrčí příležitost studentům 16 vysokých uměleckých škol v době izolace – a jeho zadání – hledat inspiraci v Čapkově dramatickém textu, který už na sklonku 30. let minulého století předjímal mnohá nebezpečí, kterým čelí dnešní svět.
Křest proběhne jako doprovodný program v rámci Sympozia Pražského Quadriennale: 'Technologie'.Sympozia Pražského Quadriennale: 'Technologie'
V případě zájmu o účast prosíme o potvrzení zasláním zprávy na anna.polakova@idu.cz.
Publikace bude k zakoupení během sympozia nebo ji pořídíte na našem e-knihkupectví Prospero.