Náplní práce je vedení organizačního týmu, řešení administrativní agendy, koordinace programových manažerů a vedení PR a guest service týmů. Mezi další aktivity patří koordinace všech aktivit PQ mimo období festivalu, formální vedení oddělení PQ v rámci IDU, hledání nových členů týmu, zpracovávání rozpočtu nebo žádostí o grantové podpory v různých programech a jejich administrace. Pozice vyžaduje plynulou znalost českého i anglického jazyka a je určena pro uchazeče z České republiky.
V případě, že vás tato pozice zaujala a chcete se o ni ucházet, přečtěte si pozorně inzerát. Veškeré informace a kontaktní údaje naleznete na níže uvedeném odkazu.
Přihlášky je možné podávat do 7. srpna 2023.
O Pražském Quadriennale
Pražské Quadriennale scénografie a divadelního prostoru vzniklo v roce 1967 za účelem dostat to nejlepší z divadelního designu, scénografie a divadelní architektury do popředí kulturních událostí. Patnáctý ročník, který se konal v červnu 2023, představil přibližně 2 000 umělců z více než stovky zemí. Přilákal téměř 11 tisíc akreditovaných návštěvníků; program přístupný všem a zdarma oslovil další desítky tisíc lidí.
PQ je největší akcí svého druhu a největším mezinárodním multižánrovým festivalem věnovaným scénografii, performance designu a divadelnímu prostoru.
Hlavní manažer/ka koordinuje v Praze působící tým přibližně 10-30 lidí, kteří pracují v odděleních produkce, programu, managementu výstav, PR, office managementu a guest service. Komunikuje s českými i zahraničními umělci a kurátory a je také klíčovým představitelem festivalu a všech jeho souvisejících a celoročních aktivit.