Základní informace o kurzu
Komu je kurz určen
Kurz je určen vedoucím pracovníkům (ředitelkám/ředitelům) kulturních organizací, kteří chtějí pracovat na definování a dosahování cílů svých organizací. Předpokladem účasti je, aby se vaše organizace nacházela ve stavu vhodném pro plánování dalšího rozvoje. Pro stabilitu vaší organizace, schopnost rozvíjet umělecké nápady či síťovat se na mezinárodní úrovni potřebujete vědět, kdo jste, co a pro koho děláte a kam konkrétně směřujete. To vám pomůžeme pojmenovat ve formě strategie
Náplň kurzu
Vybraní účastníci budou během několika workshopů kontinuálně pracovat na řešení konkrétních úkolů, které povedou k vypracování strategického plánu vaší organizace. Kromě tvorby strategie se kurz bude věnovat i dovednostem nutným pro její naplnění. Zjistíte, jak se stát lepším leaderem. Seznámíte se s tím, jak prostřednictvím hodnot lépe motivovat vaše zaměstnance. Naučíte se techniky komunikačních dovedností a jak správně vést hodnotící pohovory.
K zadávání a odevzdání úkolů využijeme prostředí Google Classroom.
V kurzu budeme reflektovat aktuální situaci a hledat možnosti, jak adaptovat Vaši organizaci do nové (post)krizové reality. Budeme sdílet dobrou praxi a spolupráci napříč odvětvími a hledat vhodné nové struktury a obsahy.
Každá organizace nominuje dva účastníky: ředitele/ku a kolegu/ni z vedení organizace. Účastníci se zavazují k účasti na všech akcích programu.
Podmínky přihlášení
Přihlaste se pokud
- vedete kulturní organizaci,
- potřebujete vytvořit strategický, nebo krizový plán pro vaši organizaci
- můžete se zúčastnit všech termínů workshopů 10. - 12.5., 31.5., 21.-23.6., 18.-20.9. (vícedenní workshopy začínají v odpoledních hodinách)
- zapojíte do plnění úkolů vedoucích ke strategickému plánu své kolegyně a kolegy
Cena kurzu
Poplatek za kurz činí 18 500 Kč včetně DPH (jedná se o dotovanou cenu). Částka zahrnuje účast dvou zástupců z jedné organizace na workshopech, studijní materiály, konzultační hodiny, občerstvení a ubytování na jednom ze tří workshopů. První dva workshopy (třídenní a jednodenní) se uskuteční online, třetí a čtvrtý workshop se uskuteční fyzicky ve vybrané kulturní organizaci.
Kritéria výběru
Předpokládáme účast deseti organizací, které vybere komise IDU na základě zaslaných přihlášek. Hlavním kritériem bude motivace žadatelů. Přihlédneme i k oborové, geografické a typové vyváženosti přihlášených organizací.
Výsledky budou oznámeny do 15.2.2023.
Podrobný program, informace o lektorech kurzu a přihlášku naleznete na webových stránkách Akademie IDU.
Kontakt: Barbora Comer, barbora.comer@idu.cz, +420 775 856 540
foto: Adéla Vosičková