Jak kulturní organizace čelí současným krizím a jak by na ně měly reagovat? Jsou nezbytné zásadní změny v poslání, zaměření akcí, financování…? Jak v kultuře fungovat s home-officem? Co může manažerům při řízení změn pomoci? Na akci jsme pozvali ředitele kulturních organizací, z nichž mnozí jsou absolventy manažerského programu Akademie IDU, aby se podělili o své postřehy a zkušenosti. Zároveň představíme manažerský program Akademie pro rok 2023.
Řada firem dnes vypovídá, že zaměstnanci potřebují „zážitek“,aby dorazili do práce. Manažeři se stávají profesionálními žongléry v nejistotě peněz, zaměstnanců, dokonce i příchodu diváků. V krátkém úvodu do žonglování uvidíte, jaké paralely s řízením organizací sev této disciplíně dají objevit. A možná se pro vás stane inspirací i na budoucí akci pro vaše diváky.
Moderuje: Petr Prokop
Akce se uskuteční v pondělí 3. října od 9.30 do 14 hodin v Prostoru39, Řehořova 33/39, Praha 3 – Žižkov.
Podrobný program naleznete na webu Akademie IDU.
ZDE
kontakt: Barbora Comer, barbora.comer@idu.cz, +420 775 856 540