Náplň práce
- strategické řízení komunikačních a marketingových aktivit festivalu
- kreativní spolupráce a realizace promo kampaní PQ v ČR a v zahraničí
- vedení media a public relations
- supervize komunikačních obsahů především v anglickém jazyce
- komunikace s domácími a zahraničními partnery, spolupráce se zahraničními organizacemi na vytváření mezinárodní PR sítě v oblasti scénografie
- supervize správy webu, sociálních sítí a newsletteru
- vedení rozpočtu PR aktivit
- jednání s dodavateli, příprava a realizace výběrových řízení
- správa mediální databáze
- dokumentace akcí PQ
- vedení komunikačního týmu PQ
Předpoklady
- víceletá zkušenost v oblasti PR a marketingové komunikace, ideálně v kulturní sféře
- schopnost pracovat na mezinárodních projektech
- vynikající znalost češtiny a angličtiny slovem i písmem
- schopnost iniciativního a kreativního řešení běžné i mimořádné agendy
- flexibilita a multitasking
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, dynamičnost
Výhodou
- zkušenosti ze zahraničí (stáž, studium, zaměstnání)
- znalost specifik práce v kultuře, případně zkušenost s divadelním prostředím a terminologií (čj, aj)
- nástup na plný (1,0) úvazek ihned/dle dohody
- schopnost vedení týmu či praxe s projektovým řízením
- zkušenost se specifiky práce na festivalu
Nabízíme
- práce na ŽL s podpisem příkazní smlouvy na dobu určitou do prosince 2023 s možností prodloužení
- dvacet pět dní placené dovolené i při práci na ŽL
- příplatek na jazykové kurzy
- volné vstupenky na kulturní akce
- kanceláře v historickém centru Prahy
V případě zájmu, pošlete stručný motivační dopis (max. rozsah 1 strana A4) v českém a anglickém jazyce, a to spolu s životopisem v českém i anglickém jazyce. Materiály zasílejte do 1.3. 2022 na erika.francakova@pq.cz.
Uvítáme také dodání několika vlastních textů nebo portfolio realizovaných projektů.
Kontaktní osoba: Michaela Buriánková, Pražské Quadriennale, tel. 224 809 102, email michaela.buriankova@pq.cz.