Institut umění – Divadelní ústav vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka pro hudební exportní kancelář SoundCzech.
Náplň práce:
• zajištění a evidence smluv, faktur, podklady k výplatám
• komunikace s ekonomickým oddělením IDU
• koordinace všech programových výzev (zadání, vyhodnocení, administrativa, kontrola závěrečných zpráv)
• zajištění dílčích aktivit v rámci podpůrných programů – Mentoring, Radio Plugging atd.
• administrace evropských projektů
• zajištění a vyúčtování zahraničních cest (ubytování, doprava)
• administrace zahraničních aktivit (podpora umělců/profesionálů, smlouvy s pořadateli)
• správa databáze (Adresář, Kalendář akcí)
• příprava a vyúčtování příležitostných grantových žádostí (HMP, MK)
• dohled nad průběžným rozpočtem sekce
• praktické věci – občerstvení, korespondence, správa info-mailu apod.
Požadujeme:
• Zkušenosti s administrativou a přípravou pro účetnictví
• Anglický jazyk na minimální úrovni B2 slovem i písmem
• Samostatnost, aktivní přístup, komunikativnost
• Flexibilita v případě potřeby cestování po ČR i zahraničí
• Znalost základních office programů a online aplikací google, teams, zoom apod.
Nabízíme:
• Podílet se na prezentaci české hudby v zahraničí
• Možnost účasti na lokálních a zahraničních konferencích & showcase festivalech
• Příležitost uplatňovat vlastní nápady, práci v tvůrčím týmu
• Benefity vyplývající z práce v kulturní instituci (volné vstupy na kulturní akce, konference v ČR i zahraničí)
• Práci na ŽL, flexibilní pracovní dobu a možnost home-office
• Kancelář v centru Prahy
Zahájit spolupráci je možné dle dohody, ideálně od 1. 3. 2022
Strukturovaný životopis a motivační dopis (maximálně 1 normostrana) zašlete e-mailem do neděle 31. ledna 2022 do 24:00 na adresu
Institut umění – Divadelní ústav vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka pro hudební exportní kancelář SoundCzech.
Náplň práce:
• zajištění a evidence smluv, faktur, podklady k výplatám
• komunikace s ekonomickým oddělením IDU
• koordinace všech programových výzev (zadání, vyhodnocení, administrativa, kontrola závěrečných zpráv)
• zajištění dílčích aktivit v rámci podpůrných programů – Mentoring, Radio Plugging atd.
• administrace evropských projektů
• zajištění a vyúčtování zahraničních cest (ubytování, doprava)
• administrace zahraničních aktivit (podpora umělců/profesionálů, smlouvy s pořadateli)
• správa databáze (Adresář, Kalendář akcí)
• příprava a vyúčtování příležitostných grantových žádostí (HMP, MK)
• dohled nad průběžným rozpočtem sekce
• praktické věci – občerstvení, korespondence, správa info-mailu apod.
Požadujeme:
• Zkušenosti s administrativou a přípravou pro účetnictví
• Anglický jazyk na minimální úrovni B2 slovem i písmem
• Samostatnost, aktivní přístup, komunikativnost
• Flexibilita v případě potřeby cestování po ČR i zahraničí
• Znalost základních office programů a online aplikací google, teams, zoom apod.
Nabízíme:
• Podílet se na prezentaci české hudby v zahraničí
• Možnost účasti na lokálních a zahraničních konferencích & showcase festivalech
• Příležitost uplatňovat vlastní nápady, práci v tvůrčím týmu
• Benefity vyplývající z práce v kulturní instituci (volné vstupy na kulturní akce, konference v ČR i zahraničí)
• Práci na ŽL, flexibilní pracovní dobu a možnost home-office
• Kancelář v centru Prahy
Zahájit spolupráci je možné dle dohody, ideálně od 1. 3. 2022
Strukturovaný životopis a motivační dopis (maximálně 1 normostrana) zašlete e-mailem do neděle 31. ledna 2022 do 24:00 na adresu berankova@soundczech.cz, kam můžete směřovat i veškeré dotazy.
Vybraní uchazeči/uchazečky budou následně přizváni k osobnímu pohovoru v průběhu února 2021.