Zkusili jste netradičním způsobem oslovit publikum? Nebo se vám podařilo oslovit publikum, na které jste dosud nedosáhli? Zasáhli jste do dramaturgie obsahu? Změnili jste něco ve své organizaci? Začali jste spolupracovat se zajímavými partnery? Všechny změny, které se projevily v důsledku koronavirové krize a které ovlivní vaši práci i do budoucna nás zajímají. Zajímají nás jak dobré, tak i špatné zkušenosti, které mohou inspirovat a pomoci Vašim kolegům. Přihlaste se do naší výzvy.
Uzávěrka pro předkládání přihlášek je 17. 5. 2021. Vybrané přihlášky budou představeny na akci Střed zájmu: COVID JAKO PŘÍLEŽITOST dne 2. června 2021 odpoledne online.
Kultura a kreativní průmysly jsou pandemií tvrdě zasaženy. Kulturní organizace se s náhlým přerušením své činnosti vypořádávají různým způsobem. Střed zájmu: COVID JAKO PŘÍLEŽITOST představí celou škálu těchto přístupů a nabídne prostor k výměně zkušeností. Akce naváže na sdílení zkušeností mezi příjemci podpory projektů evropské spolupráce v rámci programu Kreativní Evropa. Zjištění z tohoto setkání také představíme. Pořádá Kancelář Kreativní Evropa a IDU.
Více informací a odkaz na přihlášku na webu kreativnievropa.cz