Popis činnosti:
- komunikace s médii, psaní a rozesílání TZ, produkce propagačních materiálů
- správa korporátní identity na všech úrovních instituce, příprava a realizace kampaní
- zodpovědnost za správu sociálních sítí a webu instituce
- produkční zajištění akcí (konference, křty, výstavy)
- spolupráce při zajišťování prodeje knih v rámci akcí IDU (konference, přednášky) i na dalších akcích v rámci knižní propagace (např. knižní veletrhy)
Požadujeme:
- víceleté zkušenosti s PR a produkcí v kultuře, orientace v kulturním prostředí
- zkušenosti se správou sociálních sítí a správou webového editoru
- výborné organizační, komunikační a prezentační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, tvůrčí přístup
- znalost anglického jazyka slovem i písmem
- ukončené minimálně středoškolské vzdělání
Nabízíme:
- podílet se na budování značky významné kulturní instituce
- příležitost uplatňovat vlastní nápady a práci v tvůrčím týmu
- benefity vyplývající z práce v kulturní instituci (volné vstupy na kulturní produkci, konference v oboru)
- flexibilní pracovní dobu
- kancelář v centru Prahy
Zahájit spolupráci je možné dle dohody, ideálně od začátku srpna 2020.
Strukturovaný životopis (maximálně 2 normostrany), nebo profil na LinkedIn a motivační dopis (maximálně 1 normostrana) zašlete e-mailem na sekretariát IDU na adresu zdenka.bahnikova@idu.cz do pátku 10. července 2020 do 12:00.
Vybrané uchazečky/uchazeči obdrží zadání úkolu. Následně budou přizváni k osobnímu pohovoru v polovině července 2020.
Dotazy je možné směřovat na vedoucí Oddělení komunikace a marketingu Veroniku Černohous veronika.cernohous@idu.cz.