Náplň práce
- spolupráce s uměleckou ředitelkou PQ;
- vedení rozpočtu, vedení produkčního a výkonného týmu (dále jen „výkonný tým“);
- zajištění výběrových řízení na nové členy výkonného týmu a nastavování pravomocí
- a odpovědností jeho členů, běžné provozně-administrativní agendy, koordinace office manažerky;
- koordinace projektů PQ a dalšího ročníku PQ 2023, vytváření a kontrola dodržování harmonogramů příprav, rozpočtů, smluv, vedení týmových a projektových schůzek ve spolupráci s projektovými manažery;
- koordinace propagačních kampaní pro PQ 2023 a dílčích projektů PQ ve spolupráci s dalšími pracovníky PR a marketingu a propagace PQ na konferencích a dalších akcích v ČR i zahraničí;
- dohled nad přípravou výběrových řízení, vyhodnocení nabídek, příprava smluv;
- komunikace s mezinárodními vystavovateli a umělci, jednání s partnery v ČR i zahraničí.
Předpoklady
- výborné organizační schopnosti, týmový duch a komunikativnost;
- zkušenost s výkonnou produkcí kulturních či vzdělávacích projektů, nejlépe mezinárodního charakteru (min. 4 roky);
- zkušenost s projektovým a administrativním řízením projektů;
- zkušenost s vedením týmu;
- velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem,
- znalost divadelního prostředí a oboru scénografie je významnou výhodou.
Nabízíme
- stabilní zaměstnání ve státní příspěvkové organizaci;
- možnost osobního a profesního růstu;
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
- Nástup možný v rozsahu plného úvazku od 1. 4. 2020 nebo dle dohody.
Požadavky
Motivační dopis, ve kterém zároveň popíšete svoji představu o pracovní pozici, a životopis v českém a anglickém jazyce zas zasílejte do 3. 3. 2020
na zdenka.bahnikova@idu.cz.
Více o PQ na www.pq.cz.
Kontaktní osoba:
Pavla Petrová, Generální ředitelka Pražského Quadriennale,
Celetná 17, 110 00 Praha 1,
tel. 224 809 154,
email: pavla.petrova@idu.cz