Dovednosti, které se naučíte:
- Jaké jsou kroky pro přípravu online marketingové strategie
- Jak vytvářet obsah, který obsah funguje
- Jaké kanály a formáty jsou "in"
- Jaké nástroje vám ušetří čas i námahu
- Jak analyzovat a vyhodnocovat svoje aktivity
Cyklus online diskusních setkání reaguje na nové podmínky, které pro živé umění přinesla vládní opatření zavedená v důsledku pandemie SARS-CoV-2, a je inspirován výsledky Dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální potřeby českých scénických umění v důsledku pandemie SARS-CoV-2, které Institut umění – Divadelní ústav realizoval v rámci programu „Propagace českých scénických umění do zahraničí“ v dubnu 2020. V současné době připravuje Oddělení mezinárodní spolupráce další diskuse na témata udržitelnost v divadle a mezinárodní spolupráce s českými i zahraničními hosty.
Přednáší:
Lukáš Rýdl
Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.
- Setkání se uskuteční na ZOOM platformě, je nutné si předem stáhnout ZOOM aplikaci v bezplatné verzi.
- Po vyplnění registračního formuláře Vám přijde e-mail s odkazem na přistup do webináře.
- Registrujte se pokud možno 15 minut před začátkem akce, abyste se nezdrželi přihlašovací procedurou
Přihlášení do webináře:
ZDE