Jan Koudela: Marketing na sociálních sítích
Zapomeňte na všechny rady, které vám kdy dali specialisté na sociální sítě. Instagram je jenom další marketingový kanál. Pokud vám nepřináší návštěvníky, rezervace nebo prodeje, není to kanál pro vás. Vžijte se do role marketingového konzultanta a navzájem se zhodnoťte. Naučíte se zkrotit sociální sítě, přestanete přeceňovat jejich sílu a využijete váš rozpočet na maximum.
Petr Pouchlý: Jak vaši značku vidí vaši klienti?
Ať je vaším primárním klientem zadavatel, kraj, akademická obec nebo různé cílovky z řad více či méně odborné veřejnosti, váš úkol je stále stejný. Navázat s nimi vztah, který povede k vzájemné spokojenosti a naplnění příslibu, který jim dáváte. A samozřejmě zda získáváte výměnou něco pro sebe. Ukážeme si, jak vzbudit správná očekávání, pracovat s náladou a přístupem vašich fanoušků i zajistit, aby celý proces zákaznické zkušenosti byl vyladěný. Těšit se můžete začít už teď, bude to bezva plavba plná dobrodružství v moři silných značek. Arr!
9:00 - 9:30 | Registrace a káva |
9:30 - 11:30 | přednáška Marketing na sociálních sítích, Q&A |
11:30 - 12:00 | Coffee break |
12:00 - 14:00 | přednáška Jak vaši značku vidí vaši klienti?, Q&A |
Účastnický poplatek za přednášku činí 200 Kč (studenti 150 Kč), platba na místě.
Přednáška se bude konat v prostoru kina Ponrepo, Bartolomějská 11, Praha 1.
Petr Pouchlý je uznávaným expertem na téma leadershipu v České republice a business mentor. Kreativec, prezentátor a kapitán svobodné firmy Court of Moravia. Přes deset let se věnoval projektovému managementu a řízení mezinárodních týmů v rámci skupiny GTS CE. Mnohem déle potom v neziskovém sektoru a v rámci uměleckých platforem. Byl také mentorem strategie a marketingu v programu Nadace Vodafone, ArtBees a vedl workshopy v mnoha dalších. Každý semestr se dělí o pohled na leadership v rámci předmětu na Masarykově univerzitě v Brně, dílčí přednášky vede i na několika dalších — státních, soukromých i zahraničních univerzitách.
Jan Koudela je business designer a marketingový konzultant. Stál u zrodu komunikace na sociálních sítích projektu Demagog.cz, podílel se na dvou kampaních Strany zelených na sociálních sítích a tři roky strávil v agentuře igloonet jako specialista na výkonnostní marketing. Před dvěma lety se stal kopilotem ve svobodné firmě Court of Moravia. Spojuje empatický přístup s designovým myšlením a tvrdou business strategií.